ოთარი ‘s რჩევა–დარიგებები


მჭირდება :s

მაგრამ აზრზეარა ვარ ვინაა ეს ოთარი😦

3 thoughts on “ოთარი ‘s რჩევა–დარიგებები

  1. თუ მე ვარ ვისაც მიმართავ, გისმენ🙂

  2. :))) ხო შენ ხარ!🙂

    ოკ ეხლავე გავიხსენო აბა რა ნოტაზე ვიყავი მაშინ

    ჩამოვყალიბდები
    არ დაიკარგო🙂

  3. “მე მეგონა რომ ეს ქალს არ ესწავლება, რომ ის ამას ინტუიციით

    გრძნობს, მაგრამ ეს ყოველთვის ასე არ არის.

    უნდა გაიგო რა აკლია მას, რას ეძებს, მოკლედ უნდა შეისწავლო,

    რესურსები დახარჯო, უშურველად უნდა გაიღო სითბო და

    სიყვარული შენი მიზნებიც უნდა აცნობო და დაელოდო!

    … და კიდევ დაელოდო!

    შენს თავსაც გამოცდი და მასაც.”

    აი ეს ეხლა ზუსტად ჩემზეა!
    ეხლა ვარ დიდ გაურკვევლობაში და არ ვიცი რა ვქნა, არც არაფერს ვაკეთებ დიდად უბრალდ ვზივარ და ჩემთვის ვიბოღმები :
    მერე დიალოგებს ვმართავ გონებაში სადაც ორივე––მე და ის––ორივე მე ვარ🙂 მშვენივრად ვასრულებ ორივეს როლს, მერე საბოლოოდ რაღაც აზრამდე მივალ(თ) გავბრაზდები და ვარ ესე ჩემთვის
    აბსურდია და სისულელე ხო
    მაგრამ არ ვიცი მას რა ვუთხრა!…..

Leave a Reply

