1 თვის წინ დასაწერი


ვერ ვგრძნობ რომ უკვე დიდი ვარ

ხელშემწყობი მიზეზებიც მაქვს :

ზომებით პატარა ვარ

გარეგნობითაც პატარას ვგავარ (გავხარო და რა ვიცი, ყველა ესე მეუბნება და მეც ლამის “დავიჯერე” რომ პატარა ვარ )

არადა 25 წლის ვარ , ღმერთო ჩემო , საუკუნის მეოთხედის, ხო უნდა შევიცვალო, გავხდე ქალი და არა მეგ რაიანისებური “girly women”, ეგეც არა ვარ, ნუ მოკლედ არ ვიცი, რაღაც თვითგვემის ხასიათზე მოვედი ეხლა

ალბათ ქვეცნობიერად ჩემი მენეჯერის გუშინდელი ნაამბობი ჩამყვა (ეს პოსტი დაახლ. 1 თვის დაძველებისაა, ჯუსტ არ მინდოდა 2010 წელში გადამეტანა 2009 წლის ფიქრები) : მე მეუბნებოდნენ იმიტომ დარჩი გაუთხოვარი რომ თავი სულ პატარა გეგონაო და ვერ ხვდებოდი რომ უკვე დიდი ხარო

უცებ ისე გამკრა, ..უცებ თავი ჩემი ამოვიცან! :))))

ბავშვობისას მეგონა რომ 23 წლისას გავთხოვდებოდი, გამოთლილი მქონდა I ბავშვი როდის მეყოლდებოდა, II როდის და მესამე, ისიც მქონდა გათვლილი 30 წლის რომ ვიქნებოდი რომელი რამდენი წლის იქნებოდა და ა.შ. ..ათასი სისულელე.

თუმცა 23 წლისას ___მე და გათხოვება?! :O😀 მაგაზეარც მიფიქრია, რა სისულელეა, რა დროსი ჩემი გათხოვებაა–თქო!

ჰოდა ესეე

ჰო მთავარი რატო წამოვიწყე ეს საუბარი_ როგორ შევიცვალო არ ვიცი, ანუ როგორ გავხდე უფრო ქალური რომ ბავშვად აღარ აღმიქვან ?! ვოტ ვ ჩო ვაპროს და ნეტ ატვეტოვ

I don’t feel that I’m already big

I’ve reasons: I’m little by sizes, by appearance (everybody tells me and I’m already used to and “believed” that I’m little)

But I’m 25 years old, oh my god, ¼ of century!, yap I’ve to change and be more woman and not like meg ryan “girly women”.. I don’t know, I’m on mood of selfjudging

Maybe it’s my manager’s yesterday words sunconsiously in my mind(this post is about 1 month old, just i didn’t want to bring 2009 year’s thoughts to 2010)  :”they tell me u r celibataire cos u r feeling always that u r little and never got that u r big enough deja”

I saw me in same situation!..

In teen age I was imagining that I’ll get merried in 23 y, I had counted when I’ll have I child, when II and III, I had even prevu eaches age when I’ll be 30 etc, lot of stupid things..

But when I was 23__ me and mariage?! :O I didn’t even thought about it! What a rubbish, nonsense !

….Yeah and a main thing_i don’t know how to change how to become more womanly women, and people doesn’t see in me a child?! Here the question and no answer J

Leave a Reply

