“მიყვარხარ”


დილას ვფიქრობდი და ესეთი ლამაზი და მდიდარი ენა გვაქვს და ნუთუ უკეთესი ვერაფერი ვერ მოიფიქრეს ამ შესანიშნავი გრძნობის გამოსახატად?!

ყ–ხ–ვ–რ– თანხმოვნების რაღაც უშნოდ მჟღერი კომბინაცია შეიყარა, არადა ისეთი სიტყვაა უნდა გიყვარდეს მისი წარმოთქმა

ამიტომაც ქართველი ვერ შევიყვარე აქამდე ალბათ, ჩემი ქვეცნობიერი ამის ქართულად წარმოთქმას ერიდება

მიჯნურობა, ტრფობა ეს ორი სიყვარულს მირჩევნია მე პირადად

მაგრამ არაპრაკტიკულია, როგორ უნდა თქვა ––მე შენ გეტრფი  ან/და მე შენ გმიჯნურობ (თუ რა ვიცი როგორცაა)

ეხლა ვნახოთ სხვა ენებზე როგორ ჟღერს

Ek het jou liefe ––აფრიკული რომელიღაც ენით პირდაპირ მე მიხსნიან სიყვარულს _ ეკ ჰეტ ჯუ ლიეფე–ო😛 :))))

Ana Behibak —არაბები ვიღაც ანას ეტრფიან

Obicham te–– ობიჩამ ტე––ბულგარული––ვითომ კარგად ჟღერს?

ეს ტევი მლუ––ლატვია

я тебя люблю

Seni seviyorum  – თურქულადაც კი ძალიან კარგად ჟღერს–სენი სევიორუმ

და ნუ ეხლა კი ტოპ  ხუთეული:

I love you

je t’aime

ti amo

Eu te amo

Ich liebe Dich

7 thoughts on ““მიყვარხარ”

  1. ძვლივს არ გავიგე ეს სენი სევიორუმ რა ყოფილა! :):) ნინაკუპანდა – ასე ჟღერს მიყვარხარ რომელიღაც აფრიკულ ენაზე!

  2. მე ყოველთვის ტენდენციური ვარ ხოლმე, ის ენები მიყვარდება, რომელსაც ვსწავლობ, ამიტომ ეხლა ფრნგული მომწონს ყველაფერი, მათ შორის ჟე ტემ-იც

  3. unaamarga , ნინაკუპანდა, რა ლამაზიაა! აღარც მახსოვდა. მგონი სუახილის ენაზე უნდა იყოს.

    Pelagiaa, ბერძნულად ასე ჟღერს: “ეღო ე სენა საღაპო” (თუ სწორად ამხსოვს). ძალიან მომწონს ეს ვარიანტიც🙂

  4. Taboo
    ხო ბერძნულადაც კარგად ჟღერს

    kevana
    იაპონურად ნაღდად არ ვიცი
    ისე საკმაოდ ძნელი იქნება გამოსათქმელად ვგონებ🙂

  5. @kevana, იაპონურად საკმაოდ ულამაზოდ ჟღერს: აიშიტე Юრო (იმედია, არ ვცდები)

Leave a Reply

