მე-პელაგია-კულინარი


(გაგრძელება თემისა)

დიდი კულინარი არა ვარ თქვენც იცით ანუ იმას ვგულისხმობ რომ დიდი ფენოვანი ხაჭაპურების ან კრემიანი ტორტების ოსტატი ნაღდად არა ვარ

მაგრამ ისიც  ხომ ფაქტია ზოგჯერ მაგრამ მაინც უცებ იფეთქებს ჩემში კულინარი და მინდება რამე ლამაზი გემრიელი და არაყოველდღიურის გაკეთება

და რაც მთავარია როცა ვამზადებ,აუცილებლად კარგ ხასიათზე ვარ,სასიამოვნო მუსიკას ვისმენ , თითოეულ კომპონენტს სათუთად ვამუშავებ და ვქმნი ”კულინარულ შედევრს’ ისეთივე შემოქმედებითი წვით როგორც ჩემს ”მხატრვრული შემოქმდების ნიმუშებს” ვქმნი ხოლმე🙂

აი ეხლაც ჩემი სამზარეულოდან პიცის სურნელი გცემთ არა? არა თქვენი ყნოსვის ორგანოები თქვენ არ გატყუებენ!  :)

კარგი რა ..რა კულინარი ვარ მე

საერთოდ კაცმა რო თქვას  რა გამიკეთებია და რა შემიძlია ,აი ბატონო:

(la suite de sujet)

i’m not big cook u know that , i mean i’m not master of  big “acharuli hachapuri” or of cream cakes

mais c’est que fait c’est que sometimes even in me blows up – Cook and having desire to make someth. beautuful  tasty not daily truc

what is most important during this i’m on good mood , listening pleasant music,each step doing tenderly and making chef-d’oeuvre  of  culinary by same creativeness as i’m making  my “painting art chef-d’oeuvres” :)))))

voila, even now smell of pizza is coming from my kitchen toward u, isn’t it? ur sense of smell doesn’t lies u! :)…

oh come on..  what a cook am I

generally what had i ever cooked and what can i cook , voila:

will be continued…now hav to go!

6 thoughts on “მე-პელაგია-კულინარი

  1. მემგონი პერიოდულად ყველა ადამიანში იღვიძებს ხოლმე კულინარი დაჟე ჩემშიც კი😀

  2. ქალიშვილო, ამ საღამოს რას აკეთებთ?

    (ეს კითხვა ორი აზრით არის დასმული. I – ფიზიკურად სად იქნები და რა გეგმები გაქვს და II – საჭმელს რას აკეთებ. იდეალურ ვარიანტში სახლში უნდა იყო, რამე გემრიელი ვახშამი მოამზადო და მე დამპატიჟო :D)

  3. eg ese dzalian ar gamopiyureboda chemo gaketebuli, ise shokoladi namcxvaria da recepti momdevno postshiw eria🙂, sheidzleba garegnulad lamazi ar iyos ,magram ugermirelesia

Leave a Reply

