სარკეები ანუ mirrors


(რა საჭიროა ეს ორი სათაური?!.. )Mirror

თვალი სულის სარკეა

სახე სულის სარკეა

ამას წინათ კიდე გავიგე–ნახატი ადამიანის სულის სარკეა

როგორ წერს ადამიანი ესეც მისი სულის სარკეა (ეს იდეა განსაკუთრებით არ მომწონს)

ნუ მოკლედ ამ ბანალურ ფრაზებს არ გავაგრძელებ,მაინცდამაინც კარგად არ მესმის და არც მიფიქრია ამ საკითხზე, მე სხვა რამე მინდა ვთქვა

ჯერ ერთი ყოჩაღ იმას ვინც შექმნა მოიგონა აღმოაჩიინა სარკე🙂

ის რომ არ ყოფილიყო რა გვეშველებოდა

ძალიან ვწვალობდი ხოლმე ბებიაჩემთან რომ ჩავდიოდი–მთლიანი დიდი სარკე არ ქონდა, და ვიხედებოდი ჯერ სხეულის ნახევარს ვხედავდი მერე სკამზე დავდგებოდი მეორე ნახევარს და ნუ ესე

ან ტელევიზორის ეკრანზე ან რაიმე სხვა საგანში ვლანდავდი ჩემს სილუეტს და ისე ვტოვებდი სახლს :))))))))))))))

ნუ სახლში chez moi ეს პრობლემა არა მაქვს

2 დიდი სარკე მაქვს ,უი 3 და + სხვადასხვა ზომის დანარჩენები

და ყველაზე პატარა საყვარელი,რომელიც სულ ჩემთანაა :)))

ჰოდა ხშირად არის ხოლმე ,რომ ერთ სარკეში მომწონს ჩემი თავი და ძალიან მიკვირს რომ ვუყურებ და მსიამოვნებს :ჵ

მაგრამ იმავე მომენტში მეორე სარკეში სულ სხვანაირი ვარ და არ მომწონს ის გამოსახულება,რომელსაც ვხედავ😦

რა ხდება?

მესმის რომ სხვადასხვა ხარისხის სარკეებია, ზოგი ასე აჩვენებს ზოგი ისე

მაგრამ რომელს დავუჯერო? რომელი არ მატყუებს?

ვერ ვიგებ ისეთი ვარ როგორც ის სარკე მანახებს ,რომელშიც მომწონს ჩემი თავი თუ ისეთი როგორც იმ სარკეში ,რომელშიც არ მომწონს

აი რა თავსატეხი მაქვს და რაზე ვფიქრობ ამ წუთას :)))))))))

რას გაუგებ სარკეებს

როგორც ადამიანებს აქვთ ინდივიდუალური აღქმა ისე სარკეებსაც ალბათ🙂

Copy of DSC09222

Leave a Reply

