დღე ცეკვიანი, დღე სიცივიანი, დღე იტალიური, დღე ქართული


copy-of-copy-of-dsc05956

ანუ დღეს რესპუბლიკის მოედანზე უფრო სწორად ვარდების მოედანზე გავედი (ნუ მანამდე რაღაც საქმეებზე დავრბოდი, მაგრამ ყველაფერი მოვასწარი და ზუსტად დროზე ზუსტად დათქმულ ადგილას მივედი (მგონი ისევ ბრუნდება ჩემი ძველი პუნქტუალური მე,რომელიც რამოდენიმე წელია დაკარგული იყო უგზო-უკვალოდ
ჰოდა წავედით
ტრანსპორტად მეტრო ავირჩიე
მერე რა რო დიდად არ მიყვარს სამაგიეროდ იქ ქვემოთ საცობები ვაბშე არაა
ნუ ჰაჰა ხალხისგან შექმნილი საცობი…

სანამ ჩემი მეგობრის გამოსვლას ველოდებოდი ერთ-ერთმა სამხატრვროს სტუდენტმა მიმიზიდა და სახეც მომიხატა
დაახლ. 30 წუთი მუშაობდა ამ შედევრზე, მითხრა საუკეთესო გამოვაო და ესეც მოხდა (ალბაT ყველას ასე ეუბნება😀 :D),მაგრამ მე მაინც ძალიან მომწონს, ისე რომ ჩამობანა საშინლად მენანებოდა,მაგრამ აი სულ რამოდენიმე წამის წინ ჩამოვიბანე დიდი წუხილით და ოოო არააა-ს ძახილით😦
იყო და აღარაა შედევრი იგი ჩემი😦

ჰოდა კიდე სალსა და ტანგო
სალსა და ტანგოო
კარგი იყო
ვალსიც ვიცეკვე :)))
ჩემი მეგობარი სცენაზე ცეკვავდა მე და იტალია კი ქვემოთ :)))))))))))))

5 thoughts on “დღე ცეკვიანი, დღე სიცივიანი, დღე იტალიური, დღე ქართული

  1. es ukve nanaxi maqvs🙂 martla kargad dauxatavs. shualeduri tonebic ro daertya upro epeqturi iqneboda, mara ar ushavs esec magaria.🙂

    tangoze gamaxsenda gushin vuyurebdi shen da chemi dzmakaci ro cekvavtt chemi dis qorcilshi🙂 dzalian magari iyo, kai shen albat sadme dadiodi mara am chemma dzmakacma sad iscavla kaci leitenantia :)))

  2. looool

    au maric sul mag cekvaze meubneba da “memuqreba” unda ganaxoo
    da me kide didad ar maxsovs ra vicekve :)))))))))

    hoda shens dzmakacs rac sheexeba xo ici wyvilshi mtavaria -who is leading–roca erts miyavs meorec cekvavs da chans romoriveni cekvaven faqtiurad🙂

  3. noemberi
    ki DZalian😦
    “ისე რომ ჩამობანა საშინლად მენანებოდა,მაგრამ აი სულ რამოდენიმე წამის წინ ჩამოვიბანე დიდი წუხილით და ოოო არააა-ს ძახილით😦
    იყო და აღარაა შედევრი იგი ჩემი “

Leave a Reply

